Bomässan 2020, Mariestad

Dryck & Delikatess Mariestad 2020

Föreningen kommer att finnas på plats och visa samt sälja bigårdens produkter.

Fr: 12:00 – 18:00
Lö: 10:00 – 17:00
Sö: 10:00 – 17:00

Sveriges största Bomässa

Bomässan har vuxit rejält sedan starten för drygt 12 år sedan och är en av få fysiska arenor som kan visa en stabil hög besökssiffra. Inget köpcentrum eller handelscentrum kan samla den bredden inom detta intressanta område.

Våra besökssiffror visar tydligt att det är fler än vi som anser att relationer fortfarande skapas bäst ansikte mot ansikte,
108 019 personer besökte våra mässor 2019. Även om internet och sociala medier är en underbar inspirationskälla, finns det inget som kan jämföras med att faktiskt kunna möta experterna ansikte mot ansikte.

Efter publiksuccén – Dryck & Deli utökas
Dryck & Deli är en ny publik mässa med fokus på det goda i livet. Här möter besökarna lokala men också nationella och internationella utställare med spännande mat- och dryckesprodukter. Efter succén 2019 lanserar vi nu Dryck & Deli som en kombimässa på samtliga mässor under året (ej Karlstad).

Snickar-Björn gästar mässan
Snickar-Björn tipsar om hållbart byggande
Björn Christiernsson, känd från bl.a. Äntligen Hemma i TV4 gästar samtliga våra mässor under året. På mässan kommer Björn inspirera våra besökare att renovera och bygga till.

Maria Celin

Blanda nytt och gammalt med Maria och EM Home

På alla 12 Bomässor 2020 kommer inredaren Maria Celin bygga upp en inspirationsmonter med möbler från EM och Myrorna. I montern ska besökarna inspireras av hemmakänslan och blandning av nya och äldre möbler. Maria kommer även hålla föredrag på mässan, på söndagar.

Bomässan 2020, Mariestad

20 feb 2020