Föreningens Årsmöte 2021

Onsdag 3 November 19:00-21:30

Årets möte sker återigen på en onsdagskväll och vi hoppas att vi kan genomföra denna med betydligt bättre uppslutning än i fjol då vi var under restriktioner. Vi har en hel del att ta ikapp, mycket som ska planeras samt flera positioner som ska fyllas så viktigt att så många som möjligt kommer.

Vi kommer att låna koloniområdets lokal för att få mer utrymme.

Föranmälan kommer att vara obligatorisk och görs via formuläret nedanför.
o.s.a senast den 1 november.
Behöver ni assistans kan ni även säga till Martin Isaksson som är en fena på det tekniska!
Vi ordnar givetvis med kaffe, fika och lotterier i vanlig ordning.

Vi fyller löpande på med ny information i takt med att den blir färdig så återkom med löpande intervall för att få den senaste information samt föredragningslistor mm.
För att spara på miljön kommer vi inte skriva ut massa papper. Istället kan alla ta del av den här på hemsidan samt vi kommer visa på projektor under mötet.
Ta med egna utskrifter om du vill ha dessa på mötet.

Verksamhetsberättelse
Dagordning
Inkomna motioner
Valberedningens förslag
Ekonomisk redovisning (Presenteras till mötet av kassören)
Detagarlista (Tom 1/11, Vill du anmäla dig i sista minuten, kontakta Arja Bergström.)

Glöm inte att skicka in motioner både till föreningen, distriktet samt förbundet.
Använd gärna detta formulär.
Lämna dessa så att vi hinner förbereda dem inför mötet helst före måndag den 18 oktober.
(Enligt stadgarna gäller 31 oktober)

Glöm inte att lämna din årsrapport för hur året har gått för din bigård.
All information finns här!

Det som är nytt denna gång är att förbundet vill att föreningen i valrapporten rapporterar in vilka som är utsedda mentorer samt svärmfångare.
Vi behöver även uppdatera vår interna information gällande detta så fundera på om du kan tänka dig att ställa upp i någon av dessa roller.
Intresseanmälan kommer att tas upp på årsmötet.

Varmt välkomna!

Föreningens Årsmöte 2021
The Deltagare - Allmän kost ticket sales has ended!
The Deltagare - Vegetarian/Special ticket sales has ended!

02 nov 2021

Västerängs Koloniträdgårdsförening